vrijdag, juni 08, 2007

Vergeef me

Vergeef me. Twee dagen voor de verkiezingen kan ik het niet laten om voor onze kandidaten reklame te maken. Ja, omdat ik me moreel verplicht voel. Maar vooral omdat ik geloof dat het cruciale verkiezingen zijn en echt hoop dat paars(groen) niet verder kan regeren. Omdat ik geloof in de kandidaten die op de lijst staan in onze regio. Met Carl Devlies die het slecht functioneren van financiƫn heeft bloot gelegd, Katrien Partyka die in Tienen als schepen al bewezen heeft wat ze waard is, de stijl van Jan Laurys (burgemeester van Diest), de aandacht van Dirk Claes (Kamerlid en burgemeester Rotselaar) voor het voetbal en lokale veiligheid, Ingrid Claes uit onze buurgemeente Geetbets, ... en zo kan ik verder gaan. Op http://www.cdenva-arroleuven.be/ vindt u ze allemaal terug.