zaterdag, januari 19, 2013

Op pensioen

Ik heb mijn pensioen ingediend bij JONG-CD&V Kortenaken :-) nu ik met m'n 35 jaar de maximunleeftijd heb bereikt. JONG-CD&V is deel van m'n leven. In 2001 werd ik nationaal voorzitter en had ik de unieke kans om vier jaar lang de Jongerenbeweging te leiden. Om vele aangename mensen te ontmoeten, om met en voor jongeren te werken en op te komen voor hun noden. Ook in Kortenaken hebben we vele toffe activiteiten georganiseerd (spellenavond, familiewandelingen, bierproefavond), deelden we elk jaar een prijs uit en deden we onze inbreng bij de opmaak van het verkiezingsprogramma. Zo hebben we ook de afgelopen campagne samen een pizzamenu uitgewerkt en op huisbezoek gegaan. Kristof Mollu geeft nu de fakkel door als voorzitter aan Lien Vandebroeck (zie foto) Dorien en Kim zijn de ploeg komen versterken. En kan ik met een tevreden gevoel op pensioen. Ik hoop - en ben er zeker van - dat we onze nieuwe ploeg nog heel wat mogen horen.