maandag, oktober 09, 2006

Bedankt voor deze kans.

Ik kon het eerst niet goed geloven - en tegen mijn verwachtingen in - werd ik verkozen in de gemeenteraad met 481 stemmen.
Aangezien ik hier nog maar drie jaar woon, weet ik dat ik veel mensen moet en wil bedanken. Denk aan heel het CD&V bestuur die mij de kans heeft gegeven door mij op de lijstduwersplaats te zetten (geen evidentie voor een jonge inwijkeling) en daarmee een belangrijk signaal gaf dat nieuwe en jonge mensen meetellen. Dank voor de inspanningen van Michel en Anja om van Waanrode geen blauw-rode burcht te maken. Fel dank aan mijn mede JONG-cd&v'ers voor het aanstekelijk enthousiasme waarmee ze campagne voerden. Dank aan de vele mensen die me steunden.
En natuurlijk dank aan ieder die voor mij gestemd heeft. Voor deze unieke kans. Ik ging het engagement aan werk te maken van een hedendaags bestuur en dienstverlening. Met speciale aandacht voor de jonge mensen. Ik zal deze kans met twee handen krijpen.