zaterdag, oktober 07, 2006

Campagne nu al geslaagd.

Voor mij is de campagne nu al geslaagd. Ik heb enorm veel bijgeleerd. Tijdens de huisbezoeken werden we geconfronteerd met vele – terechte – problemen die een oplossing verdienen. Ook heb ik veel mensen leren kennen. Veel aangename mensen.
V oor mij waren de huisbezoeken geen opgave, maar een plezier. Met de jonge kandidaten kozen we voor de moeilijke weg en hebben we alle jonge mensen van Kortenaken onze menu gepresenteerd. Dikwijls dacht ik: “Wel ik nodig jullie uit voor een glas wijn of pint en we babbelen verder.”Ik heb ook mijn mede-kandidaten van CD&V beter leren kennen. Bij ons geen ‘achterklap’, maar stuk voor stuk zeer gedreven mensen die vinden dat Kortenaken beter verdient en er voor 200% voor gegaan zijn. En zullen blijven gaan.
Morgen is het aan de kiezer. Ik vertrouw er op dat ook zij kiezen voor een nieuwe wind.