dinsdag, september 12, 2006

Annita op 5 voor de provincie

Annita Vandebroeck staat op de 5de plaats voor de provincie. Een strijdplaats. Daarom nodigde ze alle CD&V-kandidaten uit om eens bij te babbelen en mee te werken aan haar moeilijke opdracht. Begin maar eens campagne te voeren in Boortmeerbeek, Tremelo, Haacht, ....
Ik leerde Annita kennen - en appreciƫren - tijdens de campagne voor de Vlaamse verkiezingen. Samen bezochten we honderden huizen. Het was toen mijn eerste kennismaking als nieuwe inwoner met Waanrode en groot-Kortenaken. Ik weet nog hoe de openheid en hartelijkheid van de mensen me trof. Beiden haalden we zeer veel stemmen. Ik haalde er 6.613, meer als vele kopstukken en geen enkele 3de opvolger in Vlaanderen deed beter. Het doet plezier als mensen je inspanningen waarderen.