vrijdag, juni 23, 2006

Gezellig vrijgezellenweekend



Ik krijg de foto’s van het afgelopen vrijgezellenweekend van David dat doorging in het prachtige Voeren. Met David zat ik sinds mijn zes jaar in de Chiro van Bierbeek. En het weekend was bijna een Chiro-reünieweekend. Er werden herinneren opgehaald en discussies van vroeger nabesproken. Op het programma stond een traditioneel mannenweekend. Geen ‘om ter belachelijks maken van David’ waarrond sommige vrijgezellenavonden draaien maar een spel Boerengolf, een wijnproeverij, BBQ en om af te sluiten natuurlijk een ‘hoe-goed-ken-je uw toekomstige vrouw’-kwis. Op z’n weekend valt mij altijd op hoeveel ik op de Chiro geleerd en meegemaakt heb. Dieptepunten met ongevallen en conflicten en natuurlijk ook veel hoogtepunten met echte kippenvelmomenten.