woensdag, oktober 10, 2012

Graag zelfs

Iemand mailt me met de vraag of ik ga zetelen wanneer ik verkozen ben. Ja. Graag zelfs.
Eerlijk gezegd heb ik getwijfeld of ik zou meedoen. Twee jaar geleden had ik aan het afdelingsbestuur laten weten niet mee te doen. Ik zat in volle verbouwing, ons tweede dochtertje werd geboren en werd algemeen secretaris met verantwoordelijkheid voor organisatie met 100 medewerkers. En als ik iets doe, wil ik het goed doen . Het was toen even pompen of verzuipen.
In mei heb ik finaal toch toegezegd om het laatste open plaatsje op de lijst in te vullen. Het kriebelde terug. De gesprekken de afgelopen weken zijn helemaal een energieboost en heb veel zin om aantal uitdagingen aan te pakken. Bovendien is het aangenaam samenwerken met m'n collega jonge kandidaten en als je goed overeenkomt is het plezanter werken.
M'n huidige job is inderdaad soms een nadeel en ik kan niet overal aanwezig zijn. Zeker omdat ik ook m'n kinderen niet alleen al slapend wil zien. M'n job biedt ook voordelen. Ik leer elke dag bij over dossiers, nieuwe evoluties en voorstellen van oplossingen. Ervaringen die ik in Kortenaken kan gebruiken.